تشکر نماینده دفتر نظارت سازمان بهزیستی از فعالیت‌های بنیاد ژنتیک

همه چیز در مورد بیماری تالاسمی
2012-01-09
برگزاری همایش «نقش ژنتیک در پیشگیری از بیماری های مادر زادی»
2014-12-31

تشکر نماینده دفتر نظارت سازمان بهزیستی از فعالیت‌های بنیاد ژنتیک

نماینده دفتر توسعه و نظارت بر مراکز غیر دولتی سازمان بهزیستی از بنیاد خیریه پیشگیری از معلولیت های مادرزادی و ژنتیک خراسان رضوی بازدید کرد.

این بازدید‌ در راستای اجرای برنامه‌‌ی نظارت و بازرسی دفتر توسعه و نظارت بر مراکز غیر دولتی سازمان بهزیستی انجام شد.

نماینده‌ی دفتر توسعه و نظارت بر مراکز غیر دولتی سازمان بهزیستی که هفته‌ی گذشته از مراکز تحت پوشش بهزیستی خراسان رضوی بازدید کرد در خصوص بنیاد خیریه پیشگیری از معلولیت های مادرزادی و ژنتیک گفت: باور نمی‌کردم که چنین سازمان خیریه‌ای، فعالیت‌ها و برنامه‌های خود را در راستای اهداف بهزیستی تنظیم کرده است.

رضا شاه‌مرادی با قدردانی از اقداماتی که بهزیستی خراسان رضوی برای جذب و سازماندهی این خیریه انجام داده گفت: خوشحالیم که خیرین بنیانگذار این نهاد، به بهزیستی اعتماد کرده و مجری برنامه‌‌ای شده‌اند که یکی از اساسی‌ترین نیازهای جامعه‌ی هدف بهزیستی می‌باشد.

وی ضمن «عالی» و «به‌روز» توصیف کردن این مجموعه، اظهار امیدواری کرد که پس از راه‌اندازی بخش تحقیقات و آزمایشگاه این نهاد خیریه و کامل شدن چرخه‌ی فعالیت آن، منافعش به تمام جامعه‌ی هدف بهزیستی در سراسر کشور برسد.

وی همچنین با بیان اینکه پیشگیری یکی از مهم‌ترین اهداف سازمان بهزیستی است گفت: اگر بتوانیم کار پیشگیری از معلولیت‌ها و بیماری‌های مادرزادی را مانند آنچه در خراسان رضوی انجام شده، در مناطق مختلف کشور به نهادهای قدرتمند مردمی واگذار کنیم در سال‌های آینده شاهد کاهش بسیار چشمگیر معلولیت‌ها و بیماری‌های ژنتیک و مادرزادی در جامعه خواهیم بود.